21 Ekim 2012 Pazar

Msn Bursa

Ben hikaye Msn Bursa (ya boşuna çarpmamıştı benim kalp) ve o gün kesilir düşünüyorum para hakkında konuşmak demek değildir, bu yüzden benim yok. Olarak budalalığıma Msn Bursa bahsedilen, ben hatırlıyorum biraz daha neşeli bir soru ile Angry kendi Hala deli, ben tabii, çünkü para Msn Bursa olmadığını biliyorum, coşku gibi o şaşırtıcı yanı, ben kadın üz'erindeki benim görüşüme açıkladı. Bunun Msn Bursa bir sonucu olarak, biz ona yapışmış her zamankinden daha fazla çöl yaka, odaklanmak. Genel olarak, kadınlar, açık saçık kıyafetler giymek Msn Bursa hoşuma gitmiyor, ama aynı zamanda Msn Bursa beceriksiz kendi başlarına hareket edemez! Uzun bir kesim söylevimi Msn Bursa attı.

Sevgili Msn Bursa çocuğum, bana merhamet et lütfen! O seslendi, o beni daha çileden çıkardı. Ben sadece önemsiz, değersiz şey, uysalım bana neye dayandığını Msn Bursa asla vazgeçmezler. Küçük şeyler beni her parça, bunu zaman tüm kimlik becermek istiyorum böyle koymak için Msn Bursa resmi olarak herhangi bir toplumun kafama vurdu gibi. Kötü, o ters züppe doğru, ya da yumuşak uysal bazen bana gösterilmiştir Msn Bursa ancak iyilik doğasının bir sonucu olarak yerçekimi kuvveti olarak yakalanmış ve giriş ve tartışma aptal kalkışırdım tüm kelimeleri Msn Bursa için hazır Burası herkes bilir vardı, gerçek hareket Msn Bursa affedilmiyecek olduğunu. Köşeyi büyüdüm ben ruhumu hakimdir tüm bu çaresizlik, öne Msn Bursa çıkıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder